В'їзні стелажі

В'їзні стелажі
# Краща ціна
Ціна: від 1200 грн. за п/м
# Є на складі
Виробник #

В’їзний стелаж (глибинний, прохідний, набивний, drive-in) — це інноваційне рішення для зберігання великих обсягів однотипних палет. У стелажній системі не передбачається наявність проїздів між рядами, що дозволяє збільшити ефективність складського приміщення в 4–6 разів і зробити систему в’їзних стелажів більш місткою, ніж палетну. Техніка заїжджає вглиб для навантаження або розвантаження матеріалів.

Служать вдалим рішенням як для складу, так і великого логістичного центру завдяки своїм характеристикам і конфігураціям:

  • для розміщення продукції з однотипними характеристиками, невисоким показником оборотності й довгим часом придатності для застосування;
  • оптимізація складу на 70–80 %.
  • Палетований товар

  • Однотипні вантажі

  • Крупногабаритні вантажі

  • Для великих обсягів

  • Зі спецтехнікою

  • LIFO/FIFO

Потрібні стелажі від виробника за низькою ціною?

Виготовимо надійні стелажі для вашого складу

Опис конструкції в’їзних стелажів

В’їзні глибинні стелажі — збірно-розбірна металева конструкція для зберігання вантажів на піддонах. Складається з вертикальних рам, таких самих, що використовуються в палетних стелажах, системи зв’язків і направляючого профілю. При обмеженій площі складу й однотипному товару, що в ньому зберігається, в’їзні стелажі краще рішення, висока місткість — їх найголовніша перевага. Назва «глибинні, набивні, в’їзні» стелажі обумовлена механікою роботи із системою: немає проходів між стелажами і відсутня необхідність заїжджати техніці вглиб. Для обслуговування системи в’їзних стелажів важливо правильно підібрати техніку для складу.

Технічні характеристики:
Висота стелажа (max.):
12000 мм
Ширина каналу для загрузки (max.):
1350
Маса палети (max.):
2000 кг
Крок перестановки ярусів:
75 мм
Тип покриття:
порошкова фарба
Колір:
RAL 2004, RAL 9016
В'їзні стелажі
Глубинні стелажі: принцип роботи

Залежно від варіанту установки, прохідні комплекси можуть мати:

  • Одностороннє (Drive-in) завантаження-вивантаження — склад функціонує за принципом LIFO «останній прийшов — перший вийшов», простіше кажучи, процес завантаження й розвантаження товару здійснюється з одного боку, така система знайшла своє застосування на складах, розрахованих на одночасне зберігання великих обсягів товару тривалого зберігання.
  • Двостороннє (Drive-Through) завантаження-вивантаження — склад функціонує за принципом FIFO «перший прийшов — першим вийшов», це означає, що перша завантажена палета вивантажиться першою. «Наскрізна» схема — оптимальний варіант для сховищ із товарами обмеженого терміну придатності.
В'їзні стелажі
Вимоги до висоти навантажувача

Навантажувач або штабелер заїжджає безпосередньо вглиб каналу в’їзних стелажів і розміщує вантажі. Тому існують певні вимоги як до вантажної техніки так і до параметрів стелажної конструкції.

А – Загальна ширина навантажувача.
Між навантажувачем і вертикальними елементами стелажа повинен бути мінімальний зазор B мм з кожного боку.

Розмір C, відстань між стійками стелажу.

G – Ширина захисту оператора навантажувача.

H – Мінімальна відстань між ложементами.
Мінімальний зазор між ложементом і захистом оператора – 50 мм.

D і E – Висота підстави і захисту вилочного навантажувача.

F – Максимальна висота підйому.
Повинна бути як мінімум на 200 мм більше розміру I.

В'їзні стелажі
Мінімальні необхідні розміри висоти наступні

К – висота нижнього і проміжних рівнів.
К = Висота палети + 250 мм.
L – висота верхнього рівня.
L = Висота палети + 200 мм.
M – загальна висота = сума всіх рівнів.

Розміри K, L і M можуть змінюватися з кроком 75 мм.

В'їзні стелажі
Слід враховувати наступні мінімальні вимірювання глибини

N: загальна глибина всіх піддонів (включаючи вимір вантажу, якщо він виступає) плюс зазор для позиціонування, який варіюється від 35 до 50 мм на піддон, в залежності від кількості піддонів (чим більше піддонів, тим більше необхідного зазору).

В'їзні стелажі
Ширина проходу

Ширина проходу визначається розміром піддонів спереду плюс мінімально необхідні зазори. Якщо вантаж звисає з піддону, прохід повинен бути ширшим, а кронштейни довшими, так як при повному зміщенні піддону в одну сторону повинна бути забезпечена мінімальна опора піддону 50 мм

Мінімальний зазор – 75 мм. Для високих піддонів ми радимо збільшувати цей параметр. У таблиці наведені основні стандартні параметри для піддонів шириною 1200 мм. Ті ж критерії повинні використовуватися для піддонів інших розмірів.

OPRQS
2331062120012001350
2591062120012501400
2841062120012501450
Рама стелажа

– Вертикальний елемент металевої конструкції на основі двох стійок, з’єднаних системою горизонтальних і діагональних зв’язків.

У стійках передбачена перфорація, що дозволяє змінити висоту ярусів зберігання.

Збірка рами здійснюється за допомогою болтових з’єднань.

Стійка

Довжина під замовлення з кроком 75 mm:

Стійка – 75x70x1,5 mm (RAL)
Стійка – 75x70x1,5 mm (ZN)
Стійка – 90x70x1,5 mm (RAL)
Стійка – 90x70x1,5 mm (ZN)
Стійка – 90x75x2,0 mm (RAL)
Стійка – 90x75x2,0 mm (ZN)
Стійка – 110x75x2,0 mm (RAL)
Стійка – 110x75x2,0 mm (ZN)
Стійка – 130x75x2,0 mm (RAL)
Стійка – 130x75x2,0 mm (ZN)

Спосіб збірки стопи і кріплення до підлоги за допомогою розпірних анкерів.

Стопа є основою рами, кріпиться болтами; для нерівних підлог використовуються допоміжні регулювальні пластини.

Спосіб кріплення розкосів до рами

Покриття: порошкова фарба, колір помаранчевий RAL 2004, глянець.

  • Напрямна для вантажної техніки з малої захистом стійки
  • Напрямна для вантажної техніки з великою захистом стійки
  • Захист рами

Запобігає пошкодження стійок піддонами з вантажем при переміщенні по каналу.

Розкоси з'єднують стійки стелажа по всій висоті. Елементи кріпляться до рами за допомогою болтових з'єднань, гарантують стійкість і надійність конструкції, оптимальний розподіл навантаження.
Верхні балки служать елементом жорсткості і сполучним каркасом для всієї стелажної конструкції в'їзних стелажів.

У в'їзних стелажах навантажувач встановлює вантаж на напрямні - ложементи.
Кронштейни можна оснащувати заглушками або наконечниками, які полегшують завантаження піддонів в канал.
Крайні рами стелажної системи оснащують упором (обмежувачем) для вантажу, цей елемент встановлюється для того, щоб останній піддон не випав.

Переваги в'їзних стелажів

Безліч розмірів
Висока оптимізація складу
Монтаж стелажів
Гарантійний термін — 24 місяці
Сертифіковане виробництво

Якість підтверджена сертифікатами

Відгуки клієнтів і подяки

Найкращий доказ компетентності — подяки задоволених клієнтів

Важливе з блогу

#
19/07/2020
Які небезпеки приховують стелажі б/в
Ринок складського обладнання, нарівні з новими стелажами, також пропонує споживачеві і стелажі, що були у вжитку. Звичайно, таке обладнання має дещо меншу вартість і тому практично завжди знаходить свого покупця. Однак стелажі б/в можуть приховувати в собі істотні недоліки, особливо якщо…
Читати
#
22/07/2020
Захисні елементи складських стелажів
Незалежно від міцності й надійності стелажних конструкцій актуальним залишається питання захисту основ стійок. Механічні впливи можливі з боку навантажувачів, які переміщуються вузькопрохідними, набивними або палетними стелажами. Кваліфікацію й акуратність…
Читати
#
25/07/2020
Стелажі — вибір без помилок
У складській логістиці правильний вибір стелажів означає не тільки їх раціональне розміщення, а й забезпечення максимальної працездатності складу — порядок, оперативність навантаження й розвантаження, можливості модифікації. Правильний вибір стелажів починається з грамотного підбору готового складу або…
Читати

Не впевнені, що саме цей тип стелажного обладнання вам потрібен?

Ми знайдемо найкраще рішення для вашого бізнесу!