В'їзні стелажі

Палетомісце - це одиниця зберігання одного піддону з вантажем. Від допустимої ваги вантажу залежатиме конструкція стелажів та ціна. Палета може мати стандартні розміри (євро, FIN), так і бути індивідуального розміру

В’їзний стелаж (глибинний, прохідний, набивний, drive-in) — це інноваційне рішення для зберігання великих обсягів однотипних палет. У стелажній системі не передбачається наявність проїздів між рядами, що дозволяє збільшити ефективність складського приміщення в 4–6 разів і зробити систему в’їзних стелажів більш місткою, ніж палетну. Техніка заїжджає вглиб для навантаження або розвантаження матеріалів.
Служать вдалим рішенням як для складу, так і великого логістичного центру завдяки своїм характеристикам і конфігураціям:
- для розміщення продукції з однотипними характеристиками, невисоким показником оборотності й довгим часом придатності для застосування;
- оптимізація складу на 70–80 %.
Палетований товар
Однотипні вантажі
Крупногабаритні вантажі
Для великих обсягів
Зі спецтехнікою
LIFO/FIFO
Потрібні стелажі від виробника за низькою ціною?
Виготовимо надійні стелажі для вашого складу
StoreHouse – завод-виробник стелажів та складського обладнання. Виробництво палетних (фронтальних) стелажів повного циклу:
– проектування нашими інженерами;
– виготовлення всіх елементів стелажів: стійок та рам, траверс (балок), покриття елементів стелажів порошковим фарбуванням в індивідуальному кольорі;
– виготовлення захистів стелажів;
– монтаж, введення в експлуатацію, гарантійне та післягарантійне обслуговування стелажів.
В’їзні глибинні стелажі — збірно-розбірна металева конструкція для зберігання вантажів на піддонах. Складається з вертикальних рам, таких самих, що використовуються в палетних стелажах, системи зв’язків і направляючого профілю. При обмеженій площі складу й однотипному товару, що в ньому зберігається, в’їзні стелажі краще рішення, висока місткість — їх найголовніша перевага. Назва «глибинні, набивні, в’їзні» стелажі обумовлена механікою роботи із системою: немає проходів між стелажами і відсутня необхідність заїжджати техніці вглиб. Для обслуговування системи в’їзних стелажів важливо правильно підібрати техніку для складу.

Залежно від варіанту установки, прохідні комплекси можуть мати:
- Одностороннє (Drive-in) завантаження-вивантаження — склад функціонує за принципом LIFO «останній прийшов — перший вийшов», простіше кажучи, процес завантаження й розвантаження товару здійснюється з одного боку, така система знайшла своє застосування на складах, розрахованих на одночасне зберігання великих обсягів товару тривалого зберігання.
- Двостороннє (Drive-Through) завантаження-вивантаження — склад функціонує за принципом FIFO «перший прийшов — першим вийшов», це означає, що перша завантажена палета вивантажиться першою. «Наскрізна» схема — оптимальний варіант для сховищ із товарами обмеженого терміну придатності.

Навантажувач або штабелер заїжджає безпосередньо вглиб каналу в’їзних стелажів і розміщує вантажі. Тому існують певні вимоги як до вантажної техніки так і до параметрів стелажної конструкції.
А – Загальна ширина навантажувача.
Між навантажувачем і вертикальними елементами стелажа повинен бути мінімальний зазор B мм з кожного боку.
Розмір C, відстань між стійками стелажу.
G – Ширина захисту оператора навантажувача.
H – Мінімальна відстань між ложементами.
Мінімальний зазор між ложементом і захистом оператора – 50 мм.
D і E – Висота підстави і захисту вилочного навантажувача.
F – Максимальна висота підйому.
Повинна бути як мінімум на 200 мм більше розміру I.

К – висота нижнього і проміжних рівнів.
К = Висота палети + 275 мм.
L – висота верхнього рівня.
L = Висота палети + 150 мм.
M – загальна висота = сума всіх рівнів.
Розміри K, L і M можуть змінюватися з кроком 75 мм.

N: загальна глибина всіх піддонів (включаючи вимір вантажу, якщо він виступає) плюс зазор для позиціонування, який варіюється від 35 до 50 мм на піддон, в залежності від кількості піддонів (чим більше піддонів, тим більше необхідного зазору).

Ширина проходу визначається розміром піддонів спереду плюс мінімально необхідні зазори. Якщо вантаж звисає з піддону, прохід повинен бути ширшим, а кронштейни довшими, так як при повному зміщенні піддону в одну сторону повинна бути забезпечена мінімальна опора піддону 50 мм
Мінімальний зазор – 75 мм. Для високих піддонів ми радимо збільшувати цей параметр. У таблиці наведені основні стандартні параметри для піддонів шириною 1200 мм. Ті ж критерії повинні використовуватися для піддонів інших розмірів.
– Вертикальний елемент металевої конструкції на основі двох стійок, з’єднаних системою горизонтальних і діагональних зв’язків.
У стійках передбачена перфорація, що дозволяє змінити висоту ярусів зберігання.
Збірка рами здійснюється за допомогою болтових з’єднань.
Довжина під замовлення з кроком 75 mm:
Стійка – 75x70x1,5 mm (RAL)
Стійка – 75x70x1,5 mm (ZN)
Стійка – 90x70x1,5 mm (RAL)
Стійка – 90x70x1,5 mm (ZN)
Стійка – 90x75x2,0 mm (RAL)
Стійка – 90x75x2,0 mm (ZN)
Стійка – 110x75x2,0 mm (RAL)
Стійка – 110x75x2,0 mm (ZN)
Стійка – 130x75x2,0 mm (RAL)
Стійка – 130x75x2,0 mm (ZN)
Спосіб збірки стопи і кріплення до підлоги за допомогою розпірних анкерів.
Стопа є основою рами, кріпиться болтами; для нерівних підлог використовуються допоміжні регулювальні пластини.
Спосіб кріплення розкосів до рами
Покриття: порошкова фарба, колір помаранчевий RAL 2004, глянець.
- Напрямна для вантажної техніки з малої захистом стійки
- Напрямна для вантажної техніки з великою захистом стійки
- Захист рами
Запобігає пошкодження стійок піддонами з вантажем при переміщенні по каналу.
Верхні балки служать елементом жорсткості і сполучним каркасом для всієї стелажної конструкції в'їзних стелажів.
Кронштейни можна оснащувати заглушками або наконечниками, які полегшують завантаження піддонів в канал.
Крайні рами стелажної системи оснащують упором (обмежувачем) для вантажу, цей елемент встановлюється для того, щоб останній піддон не випав.
Переваги в'їзних стелажів
Якість підтверджена сертифікатами
Відгуки клієнтів і подяки
Важливе з блогу


