В'їзні стелажі: оптимальне зберігання однотипних вантажів

У цьому проекті перед «Сторхауз Україна» стояло завдання розмістити максимальну кількість паллетомісць на обмеженій площі для складу зберігання гофротари. Упаковка не має терміну придатності, за умови її правильного зберігання, тому вирішили встановити в’їзні стелажі, або як їх прийнято правильно називати – стелажі Drive-in.

Вам потрібне таке ж рішення?

Заповніть форму! Ми передзвонимо

Чому вибрали саме систему в’їзних стелажів, а не паллетних? По-перше, глибинні стелажі необхідні, якщо потрібно розмістити максимальну кількість однотипного вантажу на обмеженій площі. По-друге, стелажі Drive-in застосовують, якщо продукція, яку будуть зберігати на складі, має невисокі показники обороту і довгий час придатності для використання. По-третє, потрібно було максимально використовувати площу складу. Однотипний вантаж, довгий термін зберігання, обмежена площа – при таких вступних складу однозначно “прописані” глибинні стелажі.

Сама стелажна система дуже містка і дозволяє використовувати до 80% корисної складської площі. Це досягається тим, що між рядами глибинних стелажів немає проїздів, як у паллетних. Для вантажно-розвантажувальних робіт техніка заїжджає вглиб каналу стелажів.

Нами було встановлено 3 блоку в’їзних стелажів (1 блок Drive-through двостороннього типу для зручної роботи і 2 блоки Drive-in), загальною кількістю 924 палетомісць, максимальна допустима вага палети – 300 кг.

Стелажі Drive-in забезпечують товарообіг по системам LIFO (останнім увійшов – першим вийшов) та Drive-through – по системам FIFO (першим увійшов – першим вийшов).

За системою LIFO прямий доступ до всіх паллетам обмежений і вивантаження проводиться в зворотній послідовності, по системі FIFO – стелажі встановлюються так, щоб обслуговування було двостороннє і рух товару при завантаженні і вивантаженні вироблялося окремо: завантаження з одного боку, вивантаження – з протилежного.

На фото – демонстрація зберігання палет в каналі стелажа. Щоб забрати піддон з глибини, потрібно розвантажити канал.

Піддони ставляться на спеціальні опори – напрямні профілі, вони служать опорою для палет з вантажем. Кількість піддонів в каналі складування визначає довжину профілю.

Для закріплення направляючого профілю глибинного стелажа використовують кронштейни для кріплення напрямних профілів.

Тут ми показуємо канал для техніки. На складі гофротари, як і на інших подібних складах, вантаж обробляється спеціальним вантажною технікою. Для завантаження/розвантаження в канал заїжджає вузькопрохідна спецтехніка – навантажувачі, ричтраки, штабелери і тд.

Корисна особливість нашої системи в’їзних стелажів – наявність напрямних для штабелера. Як ви знаєте, стелажі Drive-in і Drive-through обробляються технікою, вона в’їжджає всередину системи, навантажує/розвантажує стелаж з палетами. Направляючі допоможуть оператору уникнути зіткнень з несучими елементами стелажа, прискорюють роботу і роблять її простіше.

Навіть якщо оператор – професіонал, іноді неможливо уникнути пошкоджень стелажів, їх зіткнень з технікою, ударів вантажною технікою при в’їзді в канал стелажа. Тому, щоб максимально захистити стелажну конструкцію, рекомендуємо використовувати захисні елементи. На фото – захист стійки стелажа.

Фронтальний захист стійок надійно кріпиться до підлоги анкерними болтами.

Клієнт і ми задоволені результатом: 80% площі задіяно, зберігання гофротари налагоджено, склад готовий до безпечних і швидких робіт із застосуванням вантажної техніки. В’їзні стелажі – не єдина глибинна система для зберігання піддонів, але в даному випадку – єдино вірна і оптимальна.

«Сторхауз Україна» – виробник, який може більше, ніж інші.

Застосовані продукти і рішення
Storehouse
В'їзні стелажі
від 1200 грн
Детальніше
Storehouse
Захист стелажів
від 150 грн
Детальніше
Storehouse
Палетні стелажі
від 350 грн
Детальніше
Storehouse
Консольні стелажі
від 6 300 грн
Детальніше

Потрібна допомога в підборі в'їзних стелажів?

Залиште свої контакти! Менеджер скоро зв'яжеться